Mama´s day

 
Idag är det Mors dag peeps and poops!
Måste få gå ut med endel pinsam information, jag försov mig igår!
Skulle börja jobba kl 6, vaknade 2 minuter över 6. Tji fick jag för att jag skrytte över mig morgonpigghet i radio. Tror inte jag har testat att försova mig så förbaskat på säkert 6-7 år, så detta har satt stora ärr i min kropp.
Idag är det jag som står för ordningen i bageriet så självklart blev jag nojjig och ställde 500 olika väckare, man vill ju inte försova sig på mors dag liksom.
Huvva, levande zombie är vad man är.
Skulle sitta fint med semester, hur ska jag kunna överleva till augusti?
Puss och kram, köp tårta, hej
 
 

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0