Ny vecka

 
Jag ser fram emot den tiden då man kommer vara så överdrivet sysselsatt att man aldrig hinner sitta stilla, då kommer jag se tillbaka på dessa dagar och undra "vafan gjorde jag av tiden egentligen?"
Ska iväg till sjukgymnasten och böka om en timma, jag lägger all min förhoppning på att mysteriet kommer lösas denhär gången. Jag är så gudförbannat less att kuta på sjukan i tid och otid, alla säger olika saker och i slutändan är man mer förvirrad än vad man var innan.
Jag är less på att inte kunna förlita mig på min egen kropp och att få sånna vansinniga smärtor av allt möjligt som man normalt skulle kunna göra utan att tänka. Less på att folk inte fattar att jag gnäller för att det är kul, utan för att det är svårt att tänka på nå annat då man inte känner annat än smärta. Less på att sjukvården jobbar i snigelfart och less på att vara less.
Fuck allt idag, jag hoppas på svar så man kan göra nånting åt denhär oredan.
Nu när jag lix spyr galla vill jag passa på att påpeka att jag detta år blev snuvad på deklaration, känner mig som världens mest ensamma människa och har totalt tappat matlusten.
Damn it feels good to ba va arg ibland, ska skalla en kudde och leta reda på nå rena strumpbyxor.
Det är måndag idag. Fuck allt och alla <3
 
 
 

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0